Help en Veelgestelde vragen

Windows 10 Pro licentie: Foutmelding bij activeren

IK KRIJG EEN FOUTMELDING 0XC004F074, WE KUNNEN WINDOWS NIET ACTIVEREN

Hoogstwaarschijnlijk heeft u een ‘N’ versie van Windows 10 Home of Pro. Dus bij Instellingen -> Bijwerken -> Activering staat bij Editie: Windows 10 Pro N. N-versies van Windows 10 kunnen niet met deze licenties worden geïnstalleerd. Een licentie voor deze edities van Windows 10 is velen malen duurder.


Wat is een Windows 10 Pro N versie?

De officiële uitleg van microsoft:

De N- en KN-edities van Windows 10 bevatten dezelfde functionaliteit als Windows 10, met uitzondering van media-gerelateerde technologieën (Windows Media Player) en bepaalde vooraf geïnstalleerde media-apps (Groove Muziek, Video, Voicerecorder en Skype). U moet andere software installeren van Microsoft of van een derde partij voor deze communicatiemiddelen en te spelen of audio-cd’s, mediabestanden en video-dvd’s, muziek streamen, maken en te nemen en foto’s opslaan. Nieuwe functies zoals Cortana en PDF-viewer in de nieuwe Edge browser gebaseerd zijn op Windows Media-bestanden die niet aanwezig in deze edities zijn. Bron: https://support.microsoft.com/nl-nl/help/3010081/media-feature-pack-for-windows-10-n-and-windows-10-kn-editions

Help en Veelgestelde vragen 1

IK KRIJG EEN FOUTMELDING 0XC004C008, DE WINDOWS LICENTIE IS AL IN GEBRUIK

Dit is 9 van de 10 keer een Windows fout. Deze is eenvoudig opgelost met dit simpele stappenplan:
1. Klik op Start en bij zoeken typ in: slui.exe 4 of slui 4.exe
2. Druk op ENTER
3. Selecteer je land (Nederland)
4. Druk op Telefoonactivatie en volg de instructies

IK KRIJG EEN FOUTMELDING 0XC004C008, DE WINDOWS LICENTIE IS AL IN GEBRUIK

Dit is 9 van de 10 keer een Windows fout. Deze is eenvoudig opgelost met dit simpele stappenplan:
1. Klik op Start en bij zoeken typ in: slui.exe 3 of slui 3.exe
2. Druk op ENTER
4. Voer de productcode in

IK HEB NOG MEER PROBLEMEN, OF KOM ER NIET UIT.

Aarzel niet! Stuur direct een mailtje naar info@windowslicenties.nl als u problemen ondervindt met de Windows licentie activering!

Windows 10 Pro licentie: Vragen en antwoorden

Windows 10 is te downloaden via de Officiële website van Microsoft. Ook sturen wij u de link naar de officiële Windows 10-download in de mail, samen met uw bestelde licentiecode(s).  

https://www.microsoft.com/nl-nl/software-download/windows10startfresh

1. Klik op Start en druk op instellingen (tandwiel, linksonder)
2. Druk op Bijwerken en beveiliging
3. Selecteer Activering in het linker paneel
4. Druk op Wijzig productcode of Activeer en volg de instructies

Simpel gezegd, Ja. 

Verdere uitleg: De licenties die wij verkopen zijn Retail licenties. Dat wil zeggen dat deze licenties niet alleen zijn voor nieuwe computers, maar ook huidige computers met een bestaande Windows 10 installatie. De licentie kan dus voor nieuwe én bestaande installaties gebruikt worden.

Simpel gezegd: Ja.

Verdere uitleg: Wanneer de hardware van je PC of laptop niet té drastisch veranderd, kan Windows 10 opnieuw geactiveerd worden met dezelfde productcode. Voorbeelden van niet-drastische veranderingen van de hardware zijn:

  • Je traditionele HDD (Harde Schijf) vervangen met een SSD;
  • Je werkgeheugen upgraden (van bijv. 4GB naar 8GB).
  • Een videokaart toevoegen of upgraden.

Voorbeelden van drastische veranderingen zijn:

  • Je processor upgraden of vervangen;
  • Je moederbord upgraden of vervangen;
  • Een combinatie van bovenstaande twee.

Let op: Windows 10 genereert een Hardware-ID van je computer. Op basis van dit Hardware-ID wordt je computer geactiveerd. De licentie wordt dus gekoppeld aan de Hardware-ID van je computer. Wij kunnen dus niet je Hardware-ID genereren of veranderen, dit doet Windows 10 zelf. Meer informatie over Hardware-ID en activeringen, vindt u hier: Windows 10 opnieuw activeren na een hardwarewijziging.

Windows 10 installeren terwijl u op Windows 7, 8 of 8.1 zit is eenvoudig. Uw bestanden blijven bewaard, enkel uw programma’s zullen in sommige instanties niet blijven bestaan. Maar meestal kan dit ook bewaard blijven.

Hoe kan ik upgraden? :

  1. Ga naar https://www.microsoft.com/nl-nl/software-download/windows10ISO
  2. Selecteer een Windows 10 optie, selecteer een taal en klik op Download.
  3. Open het gedownloade bestand en voer de updater uit.
  4. Na installatie kunt u de productcode invoeren.

Voor vragen of problemen, neem Contact met ons op.

IK HEB NOG MEER PROBLEMEN, OF KOM ER NIET UIT.

Aarzel niet! Stuur direct een mailtje naar info@windowslicenties.nl als u problemen ondervindt met de Windows licentie activering!

Microsoft Office (Pro Plus 2019): Fouten bij Activeren

WAAR KAN IK DE LICENTIE INVOEREN?

1. Ga naar de Officiele website van Microsoft Office

2. Maak een account aan, of log in met uw bestaande Microsoft account

3. Vul de productcode in die u van ons per mail heeft ontvangen, of bekijk deze in ‘Mijn Account

4. Volg de instructies en installeer Microsoft Office 2019 Professional Plus

IK HEB NOG MEER PROBLEMEN, OF KOM ER NIET UIT.

Aarzel niet! Stuur direct een mailtje naar info@windowslicenties.nl als u problemen ondervindt met de Windows licentie activering!

IK KRIJG EEN FOUTMELDING, DE MICROSOFT OFFICE LICENTIE WERKT NIET

Voor Microsoft Office Professional Plus 2019. U kunt altijd kijken op de Officiële Microsoft website voor hulp en instructies bij activeren.

Stuur direct een mailtje naar info@windowslicenties.nl als u problemen ondervindt met de Windows licentie activering!

Informatie over levering

HOE EN WAAR ONTVANG IK MIJN LICENTIE?

De licentie die u heeft gekocht, wordt per mail verzonden. Als u inlogt met PayPal, wordt het PayPal e-mailadres gebruikt. De licentie wordt gewoonlijk binnen 10 minuten verzonden!

KAN IK MIJN BESTELLING VOLGEN?

Ja, dat kan! Dit kan onder het kopje ‘Mijn Account -> Mijn bestelling volgen’. Of je kunt inloggen, ga naar ‘Mijn Account’, en klik op ‘Bestellingen‘ om al je aangeschafte licenties te bekijken. 

Retourneren en Overige vragen

Kan ik een order retourneren?

Het is uiteraard mogelijk je bestelling te ruilen of retourneren (mits je bestelde product niet onder een wettelijke uitzondering valt). Neem hiervoor contact met ons op via info@windowslicenties.nl

Hoe kan ik mijn order retourneren?

Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief eventuele verzendkosten gecrediteerd. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat aan ons geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kan je contact met ons opnemen via info@windowslicenties.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Je dient daarbij de factuur mee te sturen.